Στο Metropolis 95,5 και στην εκπομπή “Στη Σέντρα” μίλησε o Αχιλλέας Μπέος για το βίντεο έπος που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, καθώς ο δήμαρχος Βόλου βγήκε την νύχτα στους δρόμους του Βόλου και συμμετείχε στον οργανωτικό τομέα για τον καθαρισμό των δρόμων από τα χιόνια. Φυσικά αναφέρθηκε και στα του ποδοσφαίρο και ιδιαίτερα στον ΠΑΟΚ, τον Κωνσταντέλια και τον Κούτσια. Ο Αχιλλέας Μπέος στις δηλώσεις του είπε: “Με ενημέρωσαν για το βίντεο, αλλά δείχνει πόσο αληθινός είμαι....





