Ο Δημήτρης Μελισσανίδης βραβεύτηκε από την Ένωση Φίλων ΑΕΚ και στην ομιλία του υπογράμμισε πόσο ευεργετική είναι η Opap Arena τόσο για την ομάδα, όσο και για τη Νέα Φιλαδέλφεια. «Μπήκαμε στο γήπεδο μας και σύντομα θα κάνουμε και τα θυρανοίξια της Αγιά Σοφιάς. Έχετε διαπιστώσει όλοι, ότι η πόλη της Νέας Φιλαδέλφειας είναι σε άλλη τροχιά, η ομάδα μας φέρνει αυτά τα αποτελέσματα που τόσα χρόνια περιμέναμε, εκεί στην εξορία που μας είχανε. Τέλος...





