Ο Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση και επιτίθεται στον Πρόεδρο της ΕΠΟ, Παναγιώτη Μπαλτάκο. Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση οι ερυθρόλευκοι αποκαλούν τον Μπαλτάκο φασίστα και του ζητούν «να μην ξαναπιάσει στον στόμα του τον Ολυμπιακό». Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Το μόνο που μπορεί να επιβάλλει είναι τον ρυθμό στη μέση του καθώς σκύβει με δουλοπρέπεια στα σημερινά αφεντικά του και τους πρώην επισήμους εργοδότες του. Επίσης μπορεί να επιβάλλει την ταχύρρυθμη και πλήρη διάλυση του Ελληνικού Ποδοσφαίρου και...




