Στο Metropolis 95,5 και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» φιλοξενήθηκε ο πρώην ποδοσφαιριστής και προπονητής του Εθνικού Νέου Κεραμιδίου, Βαγγέλης Μόρας, και μίλησε για το δίπλωμα UEFA Pro αλλά και τις ευκαιρίες που πρέπει να πάρουν οι Ελληνες προπονητές. Μεταξύ άλλων όσα είπε: «Στο UEFA Pro μπορέσαμε να δουλέψαμε πάνω σε ρεαλιστικά δεδομένα, αφού δουλέψαμε στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ, της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού. Αυτό ήταν ένα έξτρα θετικό που μπορέσαμε να πάρουμε εμείς ως προπονητές,...




