Η Ηρώ Κουτσογεώργη συνεχίζει στα ερυθρόλευκα Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακός Βόλου ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την ακραία Ηρώ Κουτσογεώργη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027. Η ανακοίνωση των ερυθρολεύκων αναφέρει: «Με το πάθος, τη μαχητικότητα και τη σταθερή αγωνιστική της παρουσία, η Ηρώ αποτέλεσε πολύτιμο κομμάτι της φετινής προσπάθειας και θα συνεχίσει να ενισχύει την ομάδα μας και τη νέα σεζόν. Της ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα ερυθρόλευκα».





