Ο έφορος του τμήματος στίβου του Γ.Σ.Β. “Η ΝΙΚΗ” Γιώργος Τάκης, προπονητές και διοικητικό προσωπικό, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια, στον Δημήτρη Μπατζανό για τον θάνατο της μητέρας του. Ο Δημήτρης Μπατζανός συμμετείχε για δύο και πλέον χρόνια στο παρελθόν στην Διοικούσα Επιτροπή του τμήματος, προσφέροντας τόσο στα διοικητικά θέματα του τμήματος αλλά και συνδράμοντας στις ανάγκες που ανέκυπταν.





