Αυγενάκης: “Το μέχρι 1.000 άτομα ήταν λάθος ως μέτρο, λιγόψυχη η διοίκηση της ΕΠΟ”
Συνέντευξη στον ΣΚΑΪ παραχώρησε ο υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, όπου μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο ζήτημα της χωρητικότητας στα γήπεδα, επιτέθηκε στην ηγεσία της ΕΠΟ, ενώ μίλησε και για την διαιτησία. “Υπήρξε μία χαλάρωση που έφερε αρνητικά αποτελέσματα κι έπρεπε να πάρουμε μέτρα. Προσωπικά το μέχρι 1.000 άτομα το θεώρησα και το είπα δημόσια πως ήταν λάθος ως μέτρο, διότι θα μπορούσε να πάει σε πρώτη φάση στους έχοντες διαρκείας. Που για να έχεις διαρκείας, προϋπόθεση είναι να...




