Λ. Αυγενάκης: «Εντός Φεβρουαρίου ανοίγει ξανά το Μητρώο για νέες εγγραφές ερασιτεχνικών σωματείων – Διανέμονται περίπου 10 εκατ. ευρώ»
Στην αθλητική μεταρρύθμιση, τη «μεταρρύθμιση του αυτονόητου» και στην έμπρακτη και συνεχή στήριξη του ερασιτεχνικού αθλητισμού, αναφέρθηκε στη Βουλή ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης. Απαντώντας σε Επίκαιρες Ερωτήσεις των Βουλευτών, Χριστίνας Αλεξοπούλου και Νεοκλή Κρητικού, ο κ. Αυγενάκης τόνισε χαρακτηριστικά: «Η αθλητική μας μεταρρύθμιση είναι η μεταρρύθμιση του αυτονόητου! Θεωρώ αυτονόητο να υπάρχει Μητρώο Αθλητικών Σωματείων! Θεωρώ αυτονόητο να γνωρίζουμε πόσα αθλητικά σωματεία υπάρχουν και ποια αγωνίσματα αναπτύσσουν! Θεωρώ αυτονόητο αυτά τα σωματεία...




