Από το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου τίθεται σε ισχύ η περαιτέρω χαλάρωση των μέτρων κατά του κορονοϊού. Η Επιτροπή των λοιμωξιολόγων, που συνεδρίαζε το μεσημέρι της Τετάρτης, αποφάσισε να κάνει δεκτό το αίτημα της κυβέρνησης να επιτραπούν και πάλι οι όρθιοι στα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης. Παράλληλα, οι ειδικοί “άναψαν” το πράσινο φως για την επανέναρξη των σχολικών εκδρομών, ενώ η χωρητικότητα στα γήπεδα αυξάνεται από το 10% που ίσχυε έως σήμερα στο 50%. Τέλος, η...




