Σε άτομα ηλικίας άνω των 60 ετών – ιδιαίτερα σε όσους έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας – συστήνεται με βάση την απόφαση της επιτροπής εμβολιασμών η 4η δόση του εμβολίου στη χώρα μας. Όπως εξήγησε η πρόεδρος της επιτροπής Μαρία Θεοδωρίδου, κατά την αποψινή ενημέρωση, «η δεύτερη αναμνηστική δόση – όπως χαρακτηρίζεται η τέταρτη δόση- με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα της χώρας και το γεγονός ότι έχει παρέλθει αρκετός χρόνος από την πρώτη αναμνηστική δόση -δηλαδή...





