Προς χαλάρωση των μέτρων σε γήπεδα και εστίαση – Ξεκινά η επιβολή προστίμων στους 60+
Ξεκίνα τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου η επιβολή των προστίμων σε όσους πολίτες άνω των 60 ετών δεν έχουν εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού. Το πρόστιμο για τον μισό Ιανουάριο έχει οριστεί στα 50 ευρώ ενώ από τον επόμενο μήνα όσοι δεν πολίτες αυτής της ηλικιακές ομάδας δεν έχουν κάνει το εμβόλιο -και δεν υπάγονται σε κάποια από τις εξαιρέσεις- θα πληρώνουν 100 ευρώ για κάθε μήνα που περνά. Η πλειοψηφία των ατόμων αυτής της ηλικιακής ομάδας...





