Η Καλαμάτα κατέθεσε την έφεση στο δευτεροβάθμιο όργανο αδειοδότησης της ΕΠΟ και περιμένει την απόφαση της επιτροπής ώστε να χαράξει και τη γραμμή που θα ακολουθήσει για το χτίσιμο της ομάδας για το νέο πρωτάθλημα. Η αδειοδότηση θα κρίνει σε σημαντικό βαθμό τις μεταγραφικές κινήσεις της ομάδας καθώς σε περίπτωση που ισχύσει η απόφαση της πρωτοβάθμιας επιτροπής και η ομάδα δεν πάρει άδεια, θα περιοριστεί σε τρεις μόνο μεταγραφές ποδοσφαιριστών άνω των 25 ετών ενώ...





