Ραγδαίες εξελίξεις για το Αιγάλεω καθώς βρέθηκε επενδυτής για να πάρει τις μετοχές της ΠΑΕ. Σύμφωνα αποκλειστικές πληροφορίες της mikriliga.com, για το Σίτι ενδιαφέρεται ο Γιώργος Μπρέμπος. Πρόκειται για γιατρό που ηγείται ομάδας επιχειρηματιών, που θα αποκτήσουν τον έλεγχο της ομάδας. Οι συζητήσεις είναι σε προχωρημένο επίπεδο και η ΠΑΕ Αιγάλεω είναι μια ανάσα από το να αλλάξει χέρια. Ο νέος επενδυτής είναι γνώριμος στην οικογένεια Παλτόγλου καθώς οι δύο πλευρές διατηρούν εδώ και χρόνια...





