Στεναχωρημένος ήταν ο Αντώνης Ρέμος, για τα όσα έκαναν ορισμένοι, προκειμένου να του χαλάοσυν τη βραδιά στο “Θέατρο Γης”, όπου είχαν συγκεντρωθεί πάνω από 12.000 κόσμος και απόλαυσαν τα τραγούδια του, σε μια μαγική βραδιά… Παρ’ όλα αυτά, το τηλεφώνημα για βόμβα που ήταν φάρσα και τα τρικάκια που πέταξαν κάποιοι εκεί, θέλοντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις, στεναχώρησαν τον Ρέμο, ο οποίος, όπως είπαν άνθρωποι που ήταν κοντά του, εκείνη τη στιγμή, μονολογούσε, όπως ανέφεραν :...





