Μετά την απόκτηση των Στάμου, Ρούση και Παρασκευά, η ΑΕΛ κινείται και στην αγορά της Νότιας Αμερικής, προκειμένου να ενισχύσει το ρόστερ της για την καινούργια αγωνιστική περίοδο. Σύμφωνα, λοιπόν, με χθεσινές πληροφορίες, κινείται για τρεις ακόμα παίκτες που αγωνίζονται ως μεσοεπιθετικοί οι δύο και ο τρίτος είναι τερματοφύλακας. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο και αν όλα πάνε καλά, ενδέχεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ανακοινώσεις αναμένεται να έχουμε τις επόμενες ημέρες και...





