Ο Γιάννης Πετράκης χαρακτήρισε ως “κακή παρένθεση” την ήττα που γνώρισε ο Παναιτωλικός την προηγούμενη αγωνιστική από τον Ατρόμητο. Οι δηλώσεις του τεχνικού του Παναιτωλικού μετά την εκτός έδρας νίκη επί του Βόλου με 1-0: «Είναι πολύ σημαντικό και πολύ σπουδαίο ότι κερδίσαμε αυτό το παιχνίδι απέναντι σε μία ομάδα που έχει πολύ ποιότητα. Για μένα όλη τη χρονιά τα παιδιά είχαν μια σταθερή και μία τίμια και πολύ συνεπή παρουσία γι’ αυτό είμαστε εκεί...





