Ο ιδιοκτήτης της ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος, αποφάσισε να δώσει πριμ 200.000 ευρώ στους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος της εθνικής Ελλάδας, μετά τη νίκη 3-0 επί της Σκωτίας στο «Χαμπντεν Παρκ» της Γλασκώβης, αποτέλεσμα που σήμανε την άνοδο του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος στη League A του Nations League. Η σχετική ενημέρωση της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ: «Η οικογένεια της ΑΕΚ και ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ κ. Μάριος Ηλιόπουλος νιώθουν όπως όλη η φίλαθλη...





