Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού, πέντε της ΑΕΚ και ο Αλμέιδα σε απολογία από την ΔΕΑΒ!
Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας κάλεσε σε απολογία μέλη της αποστολής τόσο του Ολυμπιακού όσο και της ΑΕΚ, για τα όσα έγιναν στο ”Γεώργιος Καραϊσκάκης” μετά το πέρας της αναμέτρησης των δύο ομάδων για την 3η αγωνιστική των πλέι οφ της Stoiximan Superleague. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΑΒ: “Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας (Δ.Ε.Α.Β.) ανακοινώνει τα εξής: Καλεί σε ακρόαση, στις 22/04/2025, τις ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και ΠΑΕ ΑΕΚ, καθώς και τρείς ποδοσφαιριστές της πρώτης...



