Παράπονα για τη διαιτησία του αγώνα με την Αναγέννηση Καρδίτσας εξέφρασε ο Θεσπρωτός με ανακοίνωση που εξέδωσε. Η ανακοίνωση αναφέρει: Ως ομάδα δεν έχουμε μάθει να ψάχνουμε δικαιολογίες και δεν συνηθίζουμε να τοποθετούμαστε αρνητικά για την διαιτησία κανενός αγώνα ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν που διανύουμε έχουμε επαινέσει πολλές φορές τους διαιτητές δημόσια, ακόμα και μετά από ήττες. Σήμερα λοιπόν, βρισκόμαστε στην δυσάρεστη θέση να πρέπει να πράξουμε το αντίθετο. Στην...





