“Ο Ρήγας πάει να το σηκώσει – Ευχόμαστε παραμονή στον Ολυμπιακό Βόλου”
Το δικό τους μήνυμα μετά την ιστορική πρόκριση στον τελικό του κυπέλλου της ΕΠΣΘ επί του Ολυμπιακού Βόλου έστειλαν από τον Ρήγα Φεραίο. Αναλυτικά: Ο ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ – ΜΕ ΨΥΧΗ, ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ Ο Α.Σ.Β. Ρήγας Φεραίος έγραψε ιστορία χθες στο Δημοτικό Στάδιο Βελεστίνου, επικρατώντας του Ολυμπιακού Βόλου με 2-1 και σφραγίζοντας πανάξια το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου ΕΠΣΘ! ΜΕ ΠΑΘΟΣ. ΜΕ ΨΥΧΗ. ΜΕ ΠΙΣΤΗ. Και πάνω απ’...





