Ο Απόλλων Λάρισας πέτυχε προχθές την πρώτη του φετινή νίκη στο πρωτάθλημα της Super League 2 με αντίπαλο τον Μακεδονικό (1-0), όμως οι -30 βαθμοί που του επιβλήθηκαν για οφειλές σε πρώην παίκτες της ομάδας, μετρίασαν τη χαρά της νίκης. Σήμερα λοιπόν λήγει η προθεσμία τακτοποίησης των οφειλών και πρέπει η διοίκηση να μεριμνήσει ώστε να σβήσουν οι οικονομικές εκκρεμότητες που υφίστανται, ώστε να επιστραφούν οι 30 βαθμοί που του αφαιρέθηκαν. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Super League...




