Ολοκληρώθηκε ουσιαστικά το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας του ΑΟ Τρίκαλα με τον Βασίλη Καλογιάννη να προπονεί τους παίκτες του χθες το πρωί και κατόπιν να τους δίνει διήμερο ρεπό. Έτσι ουσιαστικά από την Τετάρτη αρχίζει το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας με τους κυανέρυθρους να ανεβάζουν ρυθμούς ενώ παράλληλα θα αρχίσει και το μοντάρισμα. Το σχετικό δελτίο τύπου αναφέρει: Πρωϊνή η σημερινή προπόνηση της 7ης ημέρας της προετοιμασίας των ποδοσφαιριστών του AOT FCστο αθλητικό κέντρο της...




