Όχι μία, όχι δύο, αλλά πέντε μεταγραφές ανακοίνωσε ο Διγενής Νεοχωρίου, στο πλαίσιο της στελέχωσης του ρόστερ του ενόψει Γ’ Εθνικής. Αναλυτικά: Η Διοίκηση της ομάδας μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του ΜΕΤΟΥΣΙ ΕΡΒΙΣΤ από τον Ατρόμητο ΠΑΛΑΜΑ,του ΚΑΛΤΣΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ από την Φηκη,του ΤΣΑΤΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ από την ΑΕΛ,του ΚΟΥΡΚΟΥΛΙΩΤΗ ΗΛΙΑ απο την Α.Ε.Καλυβιων Λαμίας και του ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ από τον Εθνικό Γιαννιτσων. Τους καλωσορίζουμε στην οικογενεια του ΔΙΓΕΝΗ και τους ευχόμαστε...





