Με έντονη συναισθηματική φόρτιση, η ΑΕ Αλεξάνδρειας γνωστοποίησε με επίσημη ανακοίνωση την απόφασή της να μην συμμετάσχει στο φετινό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής! Αναλυτικά τα όσα αναφέρει: Με βαθιά συγκίνηση και αίσθημα ευθύνης, η ΑΕ Αλεξάνδρειας ανακοινώνει ότι δεν θα συμμετάσχει στο φετινό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Παρά τις επίμονες και ειλικρινείς προσπάθειες της διοίκησης για να κατατεθεί πλήρης φάκελος συμμετοχής, οι συνθήκες δεν μας το επέτρεψαν. Δεν ήταν από έλλειψη θέλησης ή πίστης —...





