Χωρίς κίνητρα για μία ακόμα αγωνιστική ο Διγενής Νεοχωρίου και το απόγευμα της Μεγάλης Τετάρτης υποδέχθηκε τον Αστέρα Πετριτή στο γήπεδο Οιχαλίας, γνωρίζοντας ήττα με σκορ 0-1. Το γκολ που έκρινε τον αγώνα στο 35′ του α’ μέρους. Η ομάδα του Νεοχωρίου παρουσιάστηκε με πολλά νέα πρόσωπα στη σύνθεση της , γεγονός αναμενόμενο μετά την οριστικοποίηση του υποβιβασμού της , ενώ από την άλλη ο Αστέρας Πετριτή, ο οποίος “καίγονταν” για τη νίκη, εμφανίστηκε πάνοπλος...





