Στην πρόθεση του προέδρου της ΚΕΔ/ΕΠΟ να μειώσει κατά 50% τον αριθμό των διαιτητών στη δεύτερη κατηγορία (Super League 2) και στις διαμαρτυρίες που θα υπάρξουν από τις Ενώσεις, αναφέρεται δημοσίευμα της εφημερίδας Forza. Το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει τα εξής: «Το σκεπτικό του Μπένετ για τη ‘σμίκρυνση’ των πινάκων στην Super League 2, είναι πως έναν διαιτητή δεν τον κρίνεις σε 4-5 ματς, αλλά σε τουλάχιστο 8. Κι ο Βρετανός θέλει να μειώσει τον αριθμό...





