Στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ φιλοξενήθηκε ο διοικητικός ηγέτης της Κηφισιάς, που πανηγυρίζει την άνοδο από τη Super League 2 στη μεγάλη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου! Ο Χρήστος Πρίτσας δήλωσε ανακουφισμένος με την έκβαση της σεζόν, υπογραμμίζοντας πως κομβικό ρόλο έπαιξε η στοχοπροσήλωση που υπήρξε σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, δίνοντας παράλληλα το στίγμα του για την επόμενη μέρα του συλλόγου. Για το γηπεδικό, η τοποθέτηση του ήταν ξεκάθαρη. Αφού δήλωσε πως η εικόνα στο Ζηρίνειο...





