Δύο ποδοσφαιριστές που είχαν παραχωρηθεί ως δανεικοί στην ΑΕΛ και αγωνίστηκαν στο πρωτάθλημα της Super League 2, θέλει να κρατήσει και την καινούργια αγωνιστική περίοδο η λαρισινή ομάδα. Ο λόγος γίνεται για τους Θοδωρή Τσιριγώτη και Λούκα Αντράντα, με τον πρώτο να έχει δοθεί ως δανεικός από τον Λεβαδειακό και τον δεύτερο από την δεύτερη ομάδα της Ρασίνγκ, που τον είχε δώσει στην Εστουντιάντες μέχρι τα τέλη του περσινού Δεκέμβρη, με τη «σύμβαση» αυτή να...





