Το Δημοτικό στάδιο Πολυκάστρου θα χρησιμοποιήσει ως έδρα για τα εντός έδρας παιχνίδια του και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Απόλλων Πόντου. Όπως ενημέρωσε -μέσω ανακοίνωσης- η ομάδα της Καλαμαριάς έγινε δεκτό το αίτημά της από τη Δημοτική Αρχή του Δήμου Παιονίας: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενημερώσουμε τους πιστούς φίλους της ομάδος και όχι μόνο πως με επίσημο έγγραφο που λάβαμε από την Δημοτική Αρχή του Δήμου Παιονίας, έγινε δεκτό το νέο αίτημά μας...




