Την απογοήτευση του για τον αποκλεισμό από τον τελικό του Κυπέλλου εξέφρασε στους ποδοσφαιριστές ο διοικητικός ηγέτης του Ολυμπιακού Ο αποκλεισμός του Ολυμπιακού από τον τελικό του Κυπέλλου έφερε όπως ήταν φυσικό την απογοήτευση στις τάξεις των Πειραιωτών κάτι που εξέφρασε στους ποδοσφαιριστές και ο διοικητικός ηγέτης των «ερυθρολεύκων», Βαγγέλης Μαρινάκης. Ο ισχυρός άνδρας των Πειραιωτών βρέθηκε στα αποδυτήρια μετά τη λήξη του ημιτελικού με τον ΠΑΟΚ και εξέφρασε την απογοήτευσή του για τον αποκλεισμό,...





