Για το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον Άρη, τη νίκη των «κιτρινόμαυρων» με τον ΠΑΟΚ και τον τελικό Κυπέλλου μίλησε ο Στράτος Γιδόπουλος στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Στη Σέντρα» Αναλυτικά όσα είπε: Για το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον Άρη: «Είμαστε καλύτερη ομάδα από τον Άρη. Η τετράδα που έχουμε μπροστά δεν την έχει καμία ομάδα στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει. Υστερούμε στην ψυχολογία από το Άρη. Οι παίκτες του Άρη παίζουν ο ένας για τον άλλον ενώ στην...





