Στο σχεδιασμό της νέας χρονιάς που θα βρει την ομάδα στη Super League έχουν ρίξει το ενδιαφέρον τους άπαντες στο Λεβαδειακό. Οι υπερ-πρωταθλητές της Super League 2, ενημέρωσαν επίσημα πως ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τρεις ποδοσφαιριστές από το φετινό ρόστερ. Η ανακοίνωση των Βοιωτών: Η ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τους ποδοσφαιριστές της ομάδας Αλφρέδο Μεχία, Σταύρο Παναγιώτου και Στέφεν Χάμοντ. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΕΛ: «Ο δράστης του άγριου ξυλοδαρμού αποτελεί...





