Ήταν γνωστό και πλέον έγινε… επίσημο! Ο λόγος για τη συμφωνία του Άρη με τον Μάρβιν Πίρσμαν, που φωτογραφήθηκε με το κασκόλ των «κίτρινων» με την άφιξή του στο αεροδρόμιο «Μακεδονία». Ο πρώην παίκτης του ΠΑΣ Γιάννινα είχε «κλείσει» από τον περασμένο Ιανουάριο, καθώς το συμβόλαιό του ολοκληρωνόταν σε έξι μήνες και έτσι ο Άρης είχε εξασφαλίσει την καταφατική του απάντηση. Ο 31χρονος ήταν ποδοσφαιριστής των Ηπειρωτών και ολοκλήρωσε τη θητεία του με 62 συμμετοχές...





