Βασσάρας: Δεν είναι το καλύτερο περιβάλλον για να αναλάβεις την ελληνική διαιτησία χωρίς να φοβάσαι και να δέχεσαι πιέσεις
«Δεν ήμουν ποτέ αρχιδιαιτητής στην Ελλάδα. Άλλαξα πολλά πράγματα στην αξιολόγηση και στην αυστηρή τήρηση των κανόνων. Το 2009 είχαν πει πολλοί ότι θα γίνονταν μια επανάσταση στην ελληνική διαιτησία» δήλωσε ο Κύρος Βασσάρας στην ΕΡΑΣΠΟΡ. «Στη Ρουμανία οι σχέσεις μου ήταν άριστες με την ομοσπονδία. Υπήρχε τεράστια εμπιστοσύνη και δεν υπήρχε ποτέ παρέμβαση στο έργο μου πρόσθεσε ο κ. Βασσάρας και αναφερόμενος για το τι πρέπει να συμβεί στη χώρας μας στο χώρο της...





