Η ΠΑΕ ΑΕΚ αποχαιρέτησε τον φίλαθλο της ομάδας Νίκο Ξενάκη, ο οποίος πριν από λίγες εβδομάδες εκπλήρωσε, αν και άρρωστος, την επιθυμία του να μπει στο νέο γήπεδο της ομάδας στη Νέα Φιλαδέλφεια. Η ανακοίνωση: “Το μόνο που είχε ζητήσει, ενώ έδινε τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του, ήταν η ευκαιρία να βρεθεί στο Γήπεδο μας, στο Σπίτι μας. Όταν η επιθυμία του πραγματοποιήθηκε, όλη η ΑΕΚ κι όχι μόνο, ανατρίχιασε από τη συγκίνηση. Ας...





