ΕΠΟ: Η ομιλία Μαρινάκη, η έναρξη της Super League 2 και η μεταγραφική περίοδος
Συνεδρίασε σήμερα στα γραφεία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου. Για πρώτη φορά προήδρευσε ο νέος πρόεδρος της Ε.Π.Ο. Παναγιώτης Μπαλτάκος, ενώ στην Επιτροπή μετείχαν επίσης για πρώτη φορά, ο πρόεδρος της Super League 1 και Αντιπρόεδρος της Ε.Π.Ο. Βαγγέλης Μαρινάκης, ο Αναπληρωτής Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τάκης Παπαχρήστος, ο Ταμίας Άγγελος Δανιήλ και ο Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της ΠΑΕ Ολυμπιακός Κώστας Καραπαπάς. Ο κ. Μαρινάκης στην ομιλία του στη διάρκεια της συνεδρίασης...





