Η Λαμία γίνεται η τρίτη ομάδα στην Ελλάδα (μετά τον Βόλο και τον Ιωνικό) της οποίας τη φανέλα θα φορέσει ο Αργεντινός αμυντικός Σαλβαδόρ Σάντσες. Αναλυτικά: «Η ΠΑΕ ΠΑΣ Λαμία 1964 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον 29χρονο (31/07/1995) Αργεντινό αμυντικό, Salvador Sánchez, που μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στη Χιλή, στην Coquimbo Unido όπου έπαιξε 23 αγώνες έχοντας και 1 γκολ. Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός ξεκίνησε την καριέρα του από την Αργεντινή και πέρασε...





