Κάλεσμα στήριξης απευθύνει στους φιλάθλους ο Ρήγας Φεραίος για τα προσεχή εντός έδρας ματς, που θα είναι και τα τελευταία για τη φετινή χρονιά στο Βελεστίνο. Αναλυτικά: Τελευταίο ματς πρωταθλήματος εντός έδρας και ημιτελικός κυπέλλου στο Βελεστίνο! Η ομάδα μας ετοιμάζεται για δύο κρίσιμες αναμετρήσεις, στο Δημοτικό στάδιο Βελεστίνου και καλεί τον φίλαθλο κόσμο να σταθεί στο πλευρό της. Το Σάββατο 5/4, στις 16:00, υποδεχόμαστε τους Μυρμιδόνες, στο πλαίσιο της προτελευταίας αγωνιστικής του πρωταθλήματος της...





