Η ΑΕΚ Β απέτυχε πλήρως την φετινή αγωνιστική περίοδο με αποτέλεσμα να υποβιβαστεί για πρώτη φορά από τότε που δημιουργήθηκε, κάτι που συνέβη πέρυσι με τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό που έπεσαν επίσης στην Γ’ Εθνική και διέλυσαν τα τμήματα τους. Αυτό σημαίνει ότι η δεύτερη ομάδα της ΑΕΚ διαλύεται και όλο το βάρος του κλαμπ μετά την πρώτη ομάδα θα πέσει πια στην Κ19 και στις Ακαδημίες του κλαμπ. Η δεύτερη ομάδα της Ένωσης...





