Στα Ιωάννινα θα παραμείνουν οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Γιάννινα μέχρι τις 15 Μαΐου, με την ελπίδα μέχρι τότε να έχει γυρίσει σελίδα διοικητικά και να έχει περάσει στην επόμενη μέρα, γεγονός που θα συσπειρώσει ξανά τον κόσμο γύρω από την ομάδα. Ο λόγος που παραμένουν δεν είναι άλλος από το να παραλάβει ο επόμενος ιδιοκτήτης (αν πάνε όλα κατ’ ευχήν) ομάδα με παίκτες και όχι με 2-3 σκόρπια δελτία, όπως είχε γίνει επί αείμνηστου Κούγια,...





