Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Μακρή γνωστοποίησε επίσημα ο Αλμυρός. Αναλυτικά: «Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γυμναστικού Συλλόγου Αλμυρού βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον μέσο Γιώργο Μακρή. Ο Γιώργος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο, αποτελώντας ένα σημαντικό κομμάτι της μεσαίας γραμμής με το πάθος, τη μαχητικότητα και την αγωνιστική του συνέπεια. Του ευχόμαστε υγεία και πολλές...





