ΕΠΣ Θεσσαλίας: Ανακοίνωση για τα δελτία – Το ποινολόγιο της αγωνιστικής
Με απόφαση της ΕΕ τα γραφεία της Ένωσης την Δευτέρα 31/10/2022 θα παραμείνουν κλειστά έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί με ομαλό τρόπο η αποστολή των εκατοντάδων δελτίων που έχουν ήδη παραληφθεί. Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία ημέρα παραλαβής των απαραίτητων δικαιολογητικών ήταν την Πέμπτη 27/10/2022 στις 21:00. Επίσης τονίζεται ότι οι πρώτες εγγραφές ανήλικων ποδοσφαιριστών συνεχίζονται κανονικά για όλη την ποδοσφαιρική περίοδο 2022-2023. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Αχ.Μπέος: «Αν είχαμε γήπεδο 30.000 θέσεων θα γέμιζε» Βόλος – Παναθηναϊκός: «Μπλόκο»...





