Την πίτα της για το 2023 έκοψε ο σύλλογος της Αγίας Άννας στο εστιατόριο «43 μοίρες βόρεια». Το παρών έδωσε και η διοίκηση της ομάδας, Γιάννης Σίμος και Κωνσταντίνος Τσιουρέλης, όπως και επίσης και ο Γενικός Αρχηγός, Γιώργος Κωστούλας. Ο Γιώργος Κωστούλας ευχήθηκε υγεία και επιτυχία στον σύλλογο και τους ποδοσφαιριστές, ενώ οι τυχεροί της βραδιάς ήταν οι Χολέβας, Αλεξανδρής και Στεργιοπουλος που κέρδισαν τα τρία φλουριά. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Κύπελλο Ελλάδος: Από Πανθεσσαλικό Αγγλία και...





