Η δεύτερη συνεχόμενη νίκη των Τρικάλων έφερε πολλά χαμόγελα στο κυανέρυθρο στρατόπεδο. Ο ΑΟΤ είχε να κερδίσει στην έδρα του από τις 17/12 και το ματς με τον Ναυπακτιακό και χθες ένας πρώην του Αστέρα ο Μαριάνο Αγκαράι λύτρωσε τους Τρικαλινούς που σκαρφάλωσαν λίγο πιο ψηλά στον βαθμολογικό πίνακα. Και επειδή έγινε αρκετά μεγάλη προσπάθεια σε ένα δύσκολο αγωνιστικό χώρο ο κ. Θεοδοσιάδης έδωσε διήμερο ρεπό στους παίκτες του οι οποίοι θα επιστρέψουν στην Σωτήρα...




