Ακόμη μία νίκη πέτυχε ο ΑΟ Τρίκαλα στον 3ο όμιλο της Γ Εθνικής. Οι κυανέρυθροι του Σάκη Θεοδοσιάδη επικράτησαν του Αστέρα Πετριτή με 3-0, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής. Οι Τρικαλινοί μπήκαν εξαιρετικά και με το “καλημέρα” άνοιξαν το σκορ. Ο Γιοκέ έκανε την παράλληλη σέντρα, ο Κουτσιανικούλης έπιασε το σουτ, κάνοντας το 1-0. Πριν καλά-καλά προλάβουν να συνέλθουν οι παίκτες του Αστέρα, ο ΑΟΤ έκανε και το 2-0. Ο Καρανίκας εκτέλεσε το κόρνερ, ο...





