Στην τελική ευθεία για τον καταρτισμό των ομίλων θα μπει η ΕΠΟ από την μεθεπόμενη εβδομάδα καθώς η διοργανώτρια αρχή έδωσε παράταση στη δήλωση συμμετοχής των ομάδων για το νέο πρωτάθλημα, έως 22 Αυγούστου. Υπάρχουν ωστόσο κάποια δεδομένα με συλλόγους που έχουν αποχωρήσει. Την αρχή έκανε η Δήμητρα Ευξεινούπολης (σ.σ του νυν τεχνικού των Τρικάλων Στέλιου Αρσένου) που ενώ είχε μια εξαιρετική σεζόν, πήρε την απόφαση να αποσυρθεί. Την σκυτάλη πήρε ο Αχέρων Καναλακίου που...





