Οριακή είναι εδώ και καιρό η κατάσταση στον Εδεσσαϊκό. Με ανακοίνωση τους οι ποδοσφαιριστές γνωστοποίησαν πως αποχωρούν από την ομάδα, καθώς η εξόφληση των δεδουλευμένων τους δεν έχει διευθετηθεί εδώ και καιρό. Αναλυτικά τα όσα αναφέρουν: «Ύστερα από τεράστια υπομονή και κατανόηση περιμένοντας από τον Φεβρουάριο να εξοφληθούμε τα δεδουλευμένα μας και μη έχοντας κάποια ενημέρωση ή εξέλιξη αλλά και μη έχοντας άλλα περιθώρια πλέον ο κάθε ένας από εμάς είναι ελεύθερος να διαλέξει πως...




