Το πρώτο φιλικό προετοιμασίας και μάλιστα δυνατό έδωσε το απόγευμα της Τρίτης (30/8) στη Φαναρίου ο Αστέρας, κόντρα στον Διγενή Νεοχωρίου. Η ομάδα του Νίκου Καρακώστα αναδείχτηκε ισόπαλη 1-1 σε ένα ματς που ανά διαστήματα έγινε υπό καταρρακτώδη βροχή. Ο Αστέρας έδειξε θετικά στοιχεία απέναντι σε έναν αντίπαλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Προσπάθησε να απειλήσει, είχε καλή κυκλοφορία της μπάλας κι έβγαλε αυτοματισμούς. Σίγουρα οι απουσίες έπαιξαν τον ρόλο τους και μόλις επιστρέψουν όλοι τότε θα μπορούν...





