Ραγδαίες εξελίξεις στη Λαμία μετά την απόφαση της ΠΑΕ να μην δηλώσει συμμετοχή στη Super League 2 για τη σεζόν 2025–26. Η ευθύνη για τη συνέχιση της παρουσίας της ομάδας στα εθνικά πρωταθλήματα περνά πλέον στον Ερασιτέχνη ΠΑΣ Λαμία 1964, ο οποίος κινείται άμεσα για την επανασύσταση του ποδοσφαιρικού τμήματος και τη δήλωση συμμετοχής στη Γ’ Εθνική. Οι διαδικασίες είναι ήδη σε εξέλιξη, με βασικό στόχο την έγκαιρη υποβολή φακέλου συμμετοχής έως τις 11 Ιουλίου, όπως ορίζει η προκήρυξη...





