Αμανατίδης: «Θα είναι μία χρονιά διάκρισης για την Αναγέννηση Καρδίτσας»
Σπουδαία πρόκριση στους «16» του Κυπέλλου Ελλάδος πέτυχε η Αναγέννηση Καρδίτσας σήμερα το απόγευμα στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης επί της Καλλιθέας. Η ομάδα του Περικλή Αμανατίδη πανηγύρισε την πρόκριση στη διαδικασία των πέναλτι (5-4) καθώς ευστόχησε στο 14ο που εκτελέστηκε (κ.δ. 0-0). Μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής της Αναγέννησης ανέφερε τα εξής: «Όλα τα παιδιά έχουν τεράστια δίψα για διάκριση. Κυνηγήσαμε το παιχνίδι, βάλαμε στο παιχνίδι τρεις παίκτες στο 60΄, εκείνη τη...




